Forenkle arbeidshverdagen med Invo

Utbruddet av Korona-pandemien i verden og her hjemme i Norge har på flere måter endret hvordan vi jobber sammen. Løsninger som Teams og andre digitale samhandlingsverktøy er blitt viktigere enn noensinne.

Lokal lagring kan bli uoversiktlig

Når lokale filer kopieres og lagres uten et system, blir resultatet at de ofte «flyter» overalt. Man mister kontrollen og sliter med å finne igjen filene, som igjen går utover både effektivitet og sikkerhet. Det unngår du med SharePoint-løsningen fra Invo.

Bedriften Norlandia så tidlig behovet for å ta i bruk nye, effektive samhandlingssystemer. Selskapet er en del av NHC Group, som blant annet drifter barnehager og pasienthotell. De valgte Sharepoint-løsningen fra Invo fordi det enkelt ga tilgang på – og forenklet samhandling i – dokumenter, og samlet alt på ett og samme sted. 

Bedre flyt med samhandlingssystemer

Programmet er lett tilgjengelig, og enkelt å søke på og i fra de programmene man bruker. Det gjelder enten det er i Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams eller filutforsker. Med Microsoft 365 Business og SharePoint får man god oversikt.

- En av de største fordelene er at vi også er mer compliant knyttet til GDPR i og med at vi nå ikke lenger sender filer. Vi deler filer og har da en sikret kobling mot alt som skal skje av dokumentasjon, forteller Lars-Petter Østlie, CDO hos Norlandia.

Brukervennlighet møter innovasjon

Norlandia forteller at de hadde utfordringer når det kom til samhandling. De trengte et bedre verktøy for å kommunisere internt i bedriften, og hadde ikke ekspertise til å utvikle dette selv. 

- En av fordelene, som har vært viktig for oss, er at vi slipper å utvikle dette selv – det gjør at vi ikke har noen interne utviklingsressurser på dette. Mens Invo hele tiden ligger i forkant ved å komme med standardlanseringer, som gjør funksjonaliteten mer brukervennlig for brukerne våre.

I Norlandia har det vært viktig å være innovative, samtidig som de måtte få med seg brukerne. Med SharePoint-løsningen fra Invo får du også en god lavterskelintroduksjon til Microsoft 365 Business-verdenen. Ved riktig opplæring og modning av organisasjonen, er det ingen som vil gå tilbake.

- I stedet for å begynne å lete etter dokumenter gjør man enkle søk, og får gode treff - sånn som man er vant til på Google, sier Østlie. 

invo sharepoint

SNORRE data og Invo ønsker å hjelpe  

Vi tror at tiden er inne for mange bedrifter å legge godt til rette for at sine medarbeidere kan jobbe effektivt hjemmefra, Men tiden er ikke inne for å gjøre større investeringer for å få dette til i denne vanskelige tiden.

SNORRE data i samarbeid med Invo er derfor veldig glade for at vi kan tilby våre kunder som allerede har Microsoft 365 Business følgende:

  • Gratis tilgang på Invo sitt Dokumentsenter, Move og malbibliotek i 6 måneder!
  • Gratis installasjon av dette hos våre kunder!
  • 2 timers gratis onlinekurs!
  • Ubegrenset antall brukere og ingen binding i de første 6 månedene! (Kunden må si opp gratisperioden senest 30 dager før utløpsdato)
  • Spar 33 500,-! (priseksempel med 20 brukere)
  • 23% rabatt etter prøveperiode på 6 måneder! (spar 40 000,- i det første året)
invo

Er du interessert i dette eller ønsker mer informasjon? Send oss en mail, eller ring oss på telefon 63805810

Hva om jeg ikke har Microsoft 365 Business?

Fortvil ikke, vi kan også effektivt hjelpe dere med etablering og tilgang til passende Microsoft 365 Business-abonnement for din bedrift. Ta kontakt med din kundeansvarlig eller oss på info@snorredata.no eller telefon 63805810 .

Kilde: Invo