Årets kundeundersøkelse

12.12.2017

Ordsky

SNORRE data har gjennomført en kundeundersøkelse for å få tilbakemelding på hvordan våre kunder opplever oss. Tusen takk til de som tok seg tid til å besvare våre spørsmål.

Det er viktig for oss å vite hvordan vi oppleves av våre kunder. Hva er det som fungerer bra og hvilke tiltak må vi gjøre for at vi skal bli bedre. Vi ønsker å være et selskap i endring, hvor vi tilpasser oss til de krav kundene våre setter til oss. Vi lever i en bransje og i et marked som er i en enorm utvikling. Vi jobber iherdig med å utvikle oss og tilby fremtidsrettende løsninger og konsepter. SNORRE data blir veldig styrt av den teknologiske utviklingen, men legger også stor vekt på det menneskelige. Vi skal hver dag tilstrebe å skape gode opplevelser knyttet til en problemfri og stabil IT hverdag. I ordskyen over ser du noen av tilbakemeldingene som vi fikk fra våre kunder i undersøkelsen.