For å levere effektive IT-supporttjenester, er det noen viktige forutsetninger som må på plass. Vi opplever at mange bedrifter ikke alltid får hjelpen de trenger av sin IKT-partner, av mange grunner: Mangel på IT-ressurser når du trenger det, feil kompetanse eller dårlig servicetilbud hos utenlandske supportsentre. Uansett hva problemet er, senker det servicegraden på denne typen tjenester, og det er dessverre veldig vanlig.
Vi i SNORRE data har for lengst forstått at dette er forutsetninger som må etterkommes for å levere en god IT-supporttjeneste. Derfor lagrer vi alle data i norske datasentre, og har svært fagkyndige IT-rådgivere.

Erfarne IT-konsulenter når du trenger det
Det er viktig for oss å sikre at du får effektiv og riktig hjelp ved behov. Noen problemer kan ikke løses uten ekstra oppmerksomhet og IT-ressurser, og det får man sjelden med en supportkonsulent rett fra «skolebenken». Det kan rett og slett være svært krevende å løse store IT-problemer effektivt på egenhånd. I slike tilfeller er det viktig å ha flere gode IT-ressurser i bakkant, spesielt innenfor datasikkerhet.
Flere bedrifter velger også å plassere IT-supporttjenestene i utenlandske supportsentre. Det kan for mange være uproblematisk, men språkbarrierer og avstand kan fort bli en utfordring, uansett hvor flink supportkonsulenten du snakker med er.

SNORRE data har eget supportsenter
Vi i SNORRE data har bygd opp vår egen IT-support etter blant annet disse forutsetningene. Vårt eget supportsenter er bemannet av erfarne supportkonsulenter, så vel som tidligere utegående IT-konsulenter. Kundene våre får dermed tilgang på supportkonsulenter med både lang og forskjellig erfaring, som igjen resulterer i god og effektiv hjelp når du trenger det.
Skulle et problem eskalere, eller kreve flere ressurser, har supportkonsulenten rask tilgang på flere IT-ressurser internt i SNORRE data. Vi kan eskalere internt ved behov, når som helst. Du snakker alltid med de lokale menneskene hos SNORRE data, og slipper å forholde deg til nye personer hver gang du ringer. Vårt supportsenter er åpent fra 08:00 - 16:00 på hverdager, med mulighet for utvidet vakthold.
Les også: Våre support-konsulenter er generalister
Utover disse viktige forutsetningene vektlegger vi at våre supportkonsulenter alltid har tilgang på gode systemer. De skal få mulighet til å videreutvikle seg selv i samme tempo som kundene og IT-systemene der ute.
SNORRE data kan IT-support
Våre supportkonsulenter står klare for å hjelpe deg og din bedrift ved behov, og supportsenteret er alltid bemannet. Ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende samtale.
Vi hjelper deg!
Fyll inn din personlige informasjon under for å sende inn din henvendelse og vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig.